Οδηγίες για υπογραφή εγγράφων μέσω του CertManager της HARICA
1.
Επισκεφτείτε το CertManager της HARICA και συνδεθείτε στον λογαριασμό σας.
![](/images/eSignature/Remote Qualified eSignature request/eSign Documents/eSign_doc_1.jpg)
2.
Από την αριστερή πλευρά της οθόνης σας, πατήστε eSign Documents/eSign Εγγράφων.
![](/images/eSignature/Remote Qualified eSignature request/eSign Documents/eSign_doc_2.jpg)
3.
Ξεκλειδώστε την υπηρεσία χρησιμοποιώντας τον κωδικό που ορίσατε κατά την διαδικασία ενεργοποίησης του λογαριασμού.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Σε περίπτωση που δεν θυμάστε τον κωδικό που είχατε ορίσει, πρέπει να ανακαλέσετε το πιστοποιητικό σας από το My Dashboard και να κάνετε αίτηση για καινούριο.
![](/images/eSignature/Remote Qualified eSignature request/eSign Documents/eSign_doc_3.jpg)
4.
Πατήστε Select file for signing/Επιλογή αρχείου για υπογραφή και επιλέξτε το έγγραφο που θέλετε να υπογράψετε ψηφιακά.
![](/images/eSignature/Remote Qualified eSignature request/eSign Documents/eSign_doc_4.jpg)
5.
Επιλέξτε μια περιοχή μέσα στο έγγραφο για να ορίσετε την θέση της υπογραφής ή επιλέξτε την προεπιλεγμένη θέση. Έπειτα, πατήστε Set position/Ορισμός θέσης.
![](/images/eSignature/Remote Qualified eSignature request/eSign Documents/eSign_doc_5.jpg)
6.
Πατήστε Upload file/Ανέβασμα αρχείου.
![](/images/eSignature/Remote Qualified eSignature request/eSign Documents/eSign_doc_6.jpg)
7.
Μόλις ανεβάσετε το έγγραφο, ανοίξτε την εφαρμογή επαλήθευσης που είχατε εγκαταστήσει στην συσκευή σας (π.χ. κινητό, τάμπλετ) στο βήμα της ενεργοποίησης, βρείτε τον λογαριασμό «HARICA RemoteSign -όνομα χρήστη-» και εισάγετε τον τρέχοντα 6-ψήφιο κωδικό One-Time Password (OTP). Έπειτα, πατήστε Sign document/Υπογραφή εγγράφου.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Ο κωδικός OTP αλλάζει κάθε 30 δευτερόλεπτα.
![](/images/eSignature/Remote Qualified eSignature request/eSign Documents/eSign_doc_7.jpg)
8.
Κατεβάστε το υπογεγραμμένο αρχείο σε μορφή .pdf, .zip ή στείλτε το συνημμένο στο email σας.
![](/images/eSignature/Remote Qualified eSignature request/eSign Documents/eSign_doc_8.jpg)